Тест «Як ви проводите наради»

Виберіть один з чотирьох варіантів відповіді, який найбільше відповідає вашому стилю роботи: «майже завжди», «часто», «іноді», «майже ніколи».

1. Корисно попередньо перевіряти доцільність кожної наради, навіть якщо вона запланована заздалегідь. Якщо буде встановлено, що в нараді немає необхідності, вона має бути відмінена.

2. Якщо на самому початку наради з'ясується, що учасники не готові до неї, оскільки їм вчасно не надано матеріали чи з якоїсь іншої причини, її потрібно перенести.

3. Краще проводити наради частіше, але з коротким порядком денним, аніж рідко, але з великою кількістю питань.

4. Першим пунктом порядку денного має бути питання, яке вирішується найлегше.

5. Доцільно до письмового запрошення на нараду, що містить порядок денний, додати список його учасників.

6. У запрошенні на нараду крім часу її початку потрібно вказати точний час її закінчення.

7. Краще проводити наради в середині або в другій половині робочого дня.

8. Завчасне визначення місць для учасників наради допомагає створити ділову атмосферу.

9. Якщо два заступники директора без попередження не з'явилися на нараду, після закінчення п'яти хвилин вона має бути перенесена на інший день.

10. Голова наради у вступному слові нагадує повістку і регламент, навіть якщо вони всім відомі.

11. Коли в нараді беруть участь керівники різних рангів, під час обговорення спірних питань слово спочатку має надаватися підлеглим, а потім — їх безпосереднім начальникам.