Таблиця 1. Попередні висновки щодо варіантів обсягу виробництва та ціни окремих продуктів |
||||
Показник |
Продукт 1 |
Продукт 2 |
Продукт 3 |
Продукт 4 |
1. Чи дозволить випуск продукції з урахуванням можливості її збуту забезпечити ритмічність виробництва? |
Так |
Так |
Ні |
Ні |
2. Чи вимагає продукція спеціального маркетингового супроводу та індивідуального підходу? |
Ні |
Так |
Так |
Ні |
3. Чи повинен товар бути проданий у межах сезону? |
Так |
Ні |
Ні |
Так |
4. Як позначиться на збуті продукції зниження ціни на: 5 % |
Без змін |
Без змін |
Без змін |
Ріст продажів |
10 % |
Ріст продажів |
Ріст продажів |
Без змін |
Ріст продажів |
15 % |
Ріст продажів |
Ріст продажів |
Ріст продажів |
Ріст продажів |
Висновок |
Встановити максимальні обсяги виробництва для збуту в сезон |
Встановити середньомісячні постійні високі обсяги виробництва |
Встановити періодичні обсяги виробництва для повного завантаження виробництва |
Встановити сезонні обсяги виробництва для повного завантаження виробництва |