Таблиця 1. Попередні висновки щодо варіантів обсягу виробництва та ціни окремих продуктів

Показник

Продукт 1

Продукт 2

Продукт 3

Продукт 4

1. Чи дозволить випуск продукції з урахуванням можливості її збуту забезпечити ритмічність виробництва?

Так

Так

Ні

Ні

2. Чи вимагає продукція спеціального маркетингового супроводу та індивідуального підходу?

Ні

Так

Так

Ні

3. Чи повинен товар бути проданий у межах сезону?

Так

Ні

Ні

Так

4. Як позначиться на збуті продукції зниження ціни на:

5 %

Без змін

Без змін

Без змін

Ріст продажів

10 %

Ріст продажів

Ріст продажів

Без змін

Ріст продажів

15 %

Ріст продажів

Ріст продажів

Ріст продажів

Ріст продажів

Висновок

Встановити максимальні обсяги виробництва для збуту в сезон

Встановити середньомісячні постійні високі обсяги виробництва

Встановити періодичні обсяги виробництва для повного завантаження виробництва

Встановити сезонні обсяги виробництва для повного завантаження виробництва