Договір
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР-ПЛЮС» в особі директора Борченко Тетяни Петрівни, яка діє на підставі статуту (далі – Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРКЕТОЛОГ-1» в особі директора Степанчука Владислава Сергійовича, який діє на підставі статуту (далі – Виконавець), з другої сторони (разом за текстом – Сторони), уклали цей договір (далі – Договір) про таке. 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. За Договором Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується за плату надати Замовникові маркетингові послуги із проведення маркетингових досліджень за напрямками, які цікавлять Замовника. 1.2. Предметом маркетингових досліджень за Договором є збір та аналіз інформації щодо ринку молочної продукції. 1.3. Маркетингові дослідження проводяться на території Полтавської області. 1.4. Маркетингові дослідження здійснюються за такими напрямками:
1.5. Виконавець має право залучати для проведення досліджень третіх осіб. 1.6. За результатами проведених маркетингових досліджень Виконавець складає звіт і передає його з усіма підтвердними документами на затвердження Замовнику не пізніше 31.08.2025. 2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН ДОГОВОРУ 2.1. Виконавець зобов'язаний:
2.2. Виконавець має право:
2.3. Замовник зобов'язаний:
2.4. Замовник має право:
3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 3.1. Загальна вартість послуг Виконавця за Договором становить 20 000 грн (двадцять тисяч гривень). 3.2. Оплата послуг Виконавця за Договором здійснюється протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг. 3.3. Оплата послуг Виконавця за Договором проводиться в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця, зазначений у Договорі. 3.4. Виконавець зобов'язаний повідомити Замовника про зміну банківських реквізитів протягом 5 календарних днів у письмовій формі. У противному разі Замовник не несе відповідальності за прострочення платежу та інші негативні наслідки, пов'язані з перерахуванням грошей на неправильний рахунок. 4. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ 4.1. Виконавець зобов'язаний передати Замовнику звіт про проведене дослідження в паперовому вигляді не пізніше 31.08.2025. Звіт скріплюється підписом керівника Виконавця і печаткою Виконавця та вручається Замовнику (його уповноваженій особі) під підпис. 4.2. Одночасно зі звітом про проведене дослідження Виконавець передає Замовнику акт приймання-передачі наданих послуг із проведення дослідження у двох примірниках, підписаний уповноваженою особою Виконавця та скріплений печаткою Виконавця. 4.3. Замовник протягом 5 календарних днів з моменту отримання звіту та акта приймання-передачі наданих послуг повинен розглянути їх, підписати обидва примірники акта та повернути один примірник Виконавцю або направити йому письмову обґрунтовану відмову від підписання акта. 4.4. Якщо проведене Виконавцем дослідження споживачів не відповідає вимогам цього Договору, Виконавець зобов'язаний за свій кошт виправити недоліки дослідження і передати Замовнику виправлений звіт у строк, установлений Замовником. До усунення недоліків Замовник має право не підписувати акт приймання-передачі наданих послуг із проведення дослідження і не проводити розрахунок за ці послуги. 5. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами та діє до 31.12.2025. 5.2. З усіх питань, що не врегульовані цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. 5.3. Припинення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання ними своїх зобов'язань за цим Договором, що не були належним чином виконані на момент припинення його дії. 5.4. Договір може бути змінений або розірваний за згодою Сторін, що підтверджується додатковою угодою до нього, підписаною уповноваженими представниками обох Сторін. 5.5. Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу (по одному для кожної зі Сторін). 5.6. Замовник є платником податку на прибуток і платником ПДВ. 5.7. Виконавець є платником єдиного податку третьої групи та платником ПДВ. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН:
|