Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оновлено Порядок подання відомостей про трудову діяльність до ПФУ

30.06.2022 645 0 0

30 червня 2022 року зʼявився текст Постанови ПФУ № 8-3 від 02.06.2022 щодо змін до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі. Ця постанова набирає чинності через десять днів з дня її офіційного опублікування. Станом на 30 червня її не опубліковано в офіційних джерелах.

Постановою № 8-3 передбачено наступне:

1. Відомості про трудову діяльність зможуть подаватися до територіального органу ПФУ працівником особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ працівником чи страхувальником.

2. Відомості про трудову діяльність працівника подаються через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі у вигляді xml-файлу, одним із таких способів:

  • у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді - шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

3. Першочергово слід  подати відомості про трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року;

4. Необхідність подання тільки заповнених сторінок трудової книжки;

5. Повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в е-кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Увага! При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами.

6. У разі відсутності відомостей про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, призупинення/відновлення дії трудового договору, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання подаються страхувальником шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника. 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали