Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Конкурс 2016 питання 19. Повідомлення про прийнятих працівників

Перш ніж допустити до роботи працівника, з яким укладено трудовий договір, оформлений наказом або розпорядженням власника чи уповноваженого ним органу, необхідно повідомити орган ДФС про цього працівника в порядку, установленому КМУ (ст. 24 КЗпП). 

Починаючи з 3 липня 2015 року орган ДФС потрібно повідомляти про прийнятих працівників за формою додатка до Постанови КМУ від 17.06.15 р. № 413 (далі – Постанова № 413).

Розглянемо детальніше нині чинний порядок повідомлення ДФС про прийнятих співробітників, використовуючи форму запитання – відповідь.

Куди потрібно подавати повідомлення про прийнятих працівників?

Роботодавець (підприємство або підприємець) подає повідомлення про прийнятих працівників до органу ДФС за своїм основним місцем обліку як платника ЄСВ. 

За якою формою слід повідомляти про прийнятих співробітників?

Як уже було зазначено вище, повідомлення подається за формою додатка до Постанови № 413 одним із таких способів:

  • засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
  • на паперовому носії разом із копією в електронній формі;
  • на паперовому носії, якщо трудові договори укладені не більше ніж із п'ятьма працівниками (тобто у роботодавця у штаті не більше п'яти осіб).

Протягом якого строку треба повідомити про прийнятого нового працівника?

ДФС слід проінформувати про прийнятого працівника до початку його роботи згідно з укладеною трудовою угодою.

Рекомендуємо: наказ про прийняття на роботу працівника видати напередодні такого прийняття, визначивши як дату прийняття на роботу наступний день. Наприклад, наказ видається 13.07.16 р., а працівник приймається на роботу з 14.07.16 р., тобто із цієї дати він фактично допускається до роботи.

Звертаємо увагу: повідомляти про осіб, з якими укладаються цивільно-правові договори, не потрібно. Роботодавець повідомляє орган ДФС про укладений із працівником трудовий договір як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом.

Як створити повідомлення про прийнятих співробітників у програмі «M.E.Doc IS»?

Для створення повідомлення необхідно зайти у програму «M.E.Doc IS», вибрати розділ «Звітність» («Реєстр звітів»), у якості періоду створення звіту - місяць, на який припадає дата подання повідомлення (наприклад, «липень») та рік «2016». Щоб звіт з'явився, треба зайти у «Файл» і вибрати «Створити звіт». У розділі «Податкова інспекція» слід вибрати підрозділ «Інше», а з реєстру бланків – потрібний документ.

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали