Особливості роботи держслужбовців в умовах карантину
У зв’зку із санітарно-епідемічною ситуацією у світі в Україні запроваджено безпрецедентні заходи із запобігання поширенню вірусної інфекції. Зокрема, майже всі працівники, за винятком деяких категорій, на період карантину мають залишатися вдома. Розглянемо особливості роботи працівників держорганів у цей період.
Знаємо, що діяльність працівників держорганів регулюється Законом від 10.12.15 р. № 889-VIII «Про державну службу» (далі – Закон № 889). Як передбачено ст. 56 цього Закону, робочий час держслужбовців становить 40 год. на тиждень. Це відповідає загальним засадам, установленим КЗпП, згідно з яким нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 год. на тиждень.
Додамо: за ст. 5 Закону № 889 відносини, що виникають у зв’язку зі вступом, проходженням та припиненням державної служби, регулюються цим Законом, якщо інше не передбачено законом, а дія норм законодавства про працю поширюється на держслужбовців у частині відносин, не врегульованих цим Законом.
Тож Законом № 889 конкретизовано час роботи та відпочинку держслужбовців. Для них у ст. 56 цього Закону передбачено 5-денний робочий тиждень із двома вихідними днями. Установлення посадовцеві неповного робочого дня або неповного робочого тижня можливе лише за згодою керівника держслужби.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року