• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Баланс-Бюджет № 14 від 6 квітня 2020 року «Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина четверта)»

27.03.2020 274 0 0

1 из 1

Людяність, терпіння, вдячність та безпека: гуртуймося заради життя!

Нині особливої актуальності набувають питання організації та оплати праці в контексті запровадження заходів із запобігання поширенню коронавірусної інфекції. Уведення в Україні надзвичайної ситуації вимагає від установ та організацій часткового переведення працівників на роботу на відстані в режимі реального часу через Інтернет, часткового – на позмінну роботу. Лікарі, навпаки, працюватимуть у режимі «нон-стоп». Про особливості роботи працівників держорганів у цей період читайте на сторінках цього номера.

На засіданні уряду міністри проголосувати за продовження карантину в Україні до 24 квітня, а також про розширення списку бізнесу, який може працювати в умовах карантину. Так, без обмежень можуть працювати ті, хто:

  • продає продукти харчування та засоби гігієни;
  • торгує ліками, ветеринарними препаратами та кормом для тварин;
  • здійснює медичну практику, наприклад надає стоматологічні послуги;
  • продає паливо, горючі матеріали, надає послуги з техобслуговування транспорту (СТО);
  • здійснює банківські, страхові та поштові послуги;
  • займається ремонтом комп’ютерів та побутових виробів;
  • здійснює послуги адресної доставки продуктів та готових страв.

Ми докладатимемо максимум зусиль, щоб допомогти вам адаптуватися до нинішньої надзвичайної ситуації. Нагадаємо, що з метою підтримки платників податків на період карантину Верховною Радою України було оперативно прийнято низку «противірусних» законів. Аналізу законодавчих змін та їх впливу на діяльність підприємств державного сектору економіки присвячено консультацію цього номера.

Незважаючи на складну ситуацію в країні, звітність має подаватися своєчасно. Тож у цьому випуску розглянемо, як забезпечити це в період карантину та як заповнити звіт за оновленою формою № 1-ПВ.

Основний документ про досвід роботи працівника – це трудова книжка. А якщо ії втратили або зіпсували? Як діяти за таких прикрих обставин, дізнаєтеся з консультації цього номера.

Може бути безліч причин, з яких працівник звільняється з роботи. У день звільнення роботодавець зобов’язаний здійснити остаточний розрахунок із ним, виплативши зарплату пропорційно до відпрацьованого часу, а також інші належні виплати. Чинним законодавством передбачено штрафні санкції до роботодавця за невиконання цієї вимоги. Тож розглянемо окремі питання, які виникають під час звільнення працівників, та допоможемо вам запобігти помилок і уникнути штрафів.

І не забувайте, що в сьогоднішніх умовах нам усім треба бути людяними та зберігати спокій, турбуватися про своїх рідних та підтримувати один одного, бути вдячними та дотримуватися заходів безпеки!

Бережіть себе та своїх близьких! А ми допоможемо вам у розв’язанні ваших професійних питань!

Олена АФОНІНА,
шеф-редактор видання «БАЛАНС-БЮДЖЕТ»

Зміст номеру

Звітність

Читати  2020 року подаємо оновлену форму № 1-ПВ (квартальна) .....с. 7

Податки та збори

Читати  Підтримка платників податків у період карантину .....с. 13

Кадри та зарплата

Читати  Оплата праці кадрового підрозділу бюджетних установ .....с. 15

Читати  Звільнення працівників у період карантину – законно! .....с. 17

Читати  Як поновити втрачену трудову книжку .....с. 19

Читати  Особливості роботи держслужбовців в умовах карантину .....с. 22

Юридичні питання

Читати  Не забувайте розраховуватися з працівником .....с. 27

Коментарі до матеріалу