Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Карантин: які є варіанти оформлення відносин із працівниками?

25.03.2020 60 0 0

Баланс № 13 від 30 березня 2020 року

Акценти цієї статті:

  • як оформити взаємовідносини із працівниками на період карантину, щоб не порушити трудове законодавство;
  • у чому переваги та недоліки кожного з можливих варіантів.

Життя вносить корективи в наші плани та диктує свої правила, а ми змушені їх дотримуватися. Зараз суб'єктам господарювання необхідно тимчасово організувати свою діяльність так, щоб вийти з карантину з мінімальними втратами: фінансовими та моральними. І один із головних активів, який важливо зберегти, – наймані працівники. Для цього потрібно правильно вибудувати з ними відносини, не забувши виконати всі вимоги трудового законодавства: адже штрафи за трудові порушення досить великі.

Нижче ми розповіли, які варіанти є в роботодавця та які документи потрібно оформити, щоб правильно організувати роботу в цей період.

Повна версія доступна тільки передплатникам