Карантин: які є варіанти оформлення відносин із працівниками?
Баланс № 13 від 30 березня 2020 року
Акценти цієї статті:
- як оформити взаємовідносини із працівниками на період карантину, щоб не порушити трудове законодавство;
- у чому переваги та недоліки кожного з можливих варіантів.
Життя вносить корективи в наші плани та диктує свої правила, а ми змушені їх дотримуватися. Зараз суб'єктам господарювання необхідно тимчасово організувати свою діяльність так, щоб вийти з карантину з мінімальними втратами: фінансовими та моральними. І один із головних активів, який важливо зберегти, – наймані працівники. Для цього потрібно правильно вибудувати з ними відносини, не забувши виконати всі вимоги трудового законодавства: адже штрафи за трудові порушення досить великі.
Нижче ми розповіли, які варіанти є в роботодавця та які документи потрібно оформити, щоб правильно організувати роботу в цей період.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року