Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи оподатковувати ПДФО надані подарунки за умовами акції

22.01.2019 269 0 0



Споживачі реклами - це невизначене коло осіб, на яких спрямовується така реклама.

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань) - у частині, що не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (пп. 165.1.39 ПКУ).

Отже, якщо під час проведення рекламної акції здійснюється розповсюдження рекламного товару, а споживачами реклами є невизначене коло платників податку, то вартість такого товару не розглядається як дохід фізичних осіб - споживачів таких рекламних заходів та, відповідно, не є об'єктом оподаткування ПДФО.

Разом з тим, якщо в період проведення рекламної акції надаються подарунки, отримувачами яких є конкретні особи, то вартість таких подарунків є об'єктом оподаткування ПДФО з урахуванням обмежень, встановлених пп. 165.1.39 ПКУ.

ЗІР 103.23

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали