Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Які українські товари користуватимуться попитом на ринку Індії

Редакція

08.09.2017 250 0 0

Україна має ряд аграрних позицій, за якими вбачаються можливості для збільшення українського експорту до Індії.

З 9 по 16 вересня відбудеться торговельна місія до Республіки Індія, а саме до м. Нью-Делі та Мумбаї.

Ця країна була обрана нами не випадково. Індія є аграрно-індустріальною країною, що досить швидко розвивається. Наприклад, зростання ВВП у 2015 році склав 7,3%, але сільське господарство є не достатньо механізованим. Найцікавіше те, що Індія є одночасно великим аграрним виробником і аграрним імпортером. 30% від загального експорту української сирої соняшникової олії припадає саме на індійський ринок.

Ця країна вже посідає перше місце серед країн-імпортерів української аграрної продукції.

    Наприклад, за результатами 2016 року, товарообіг сільськогосподарською продукцією між нашими країнами становив $1,683 млрд, з яких український експорт – $1,580 млрд. А вже за перше півріччя 2017 року Індія імпортувала наших товарів на $1,035 млрд.

Ключовими товарами українського аграрного експорту до Індії за цей період стали: олія – $807,690 млн, зернові культури – $187,5 млн, залишки та відходи харчової промисловості – $21,408 млн, овочі – $13,552 млн та тваринне масло – $1,276 млн.

    Показники щодо торгівлі непогані, але в нас ще залишається цілий ряд аграрних товарів, де ми вбачаємо конкретні можливості для збільшення українського експорту до Індії. Згідно аналітичних досліджень, попитом на цьому ринку будуть, наприклад, користуватись молочна сироватка, овочі бобові сушені та волоські горіхи, олія соняшникова, свиріпова та ріпакова. Окрім цього, конкурентними там можуть бути українські соки, дріжджі, виноградні вина, спирт, висівки та кормове борошно, зернові культури та насіння олійних культур.

В Індії поки недостатньо знають аграрний та харчовий сектори України, але в цьому напрямку ведеться активна робота.

Зокрема, під час торговельної місії буде саме інформування індійських партнерів про можливості торгівлі з Україною, про наші сильні сторони та конкурентні переваги у виробництві та експорті певних видів продукції.

    Ця місія буде включати в себе багато В2В зустрічей для представників бізнесу обох сторін і важливі перемовини на урядовому рівні.

Джерело: https://agropolit.com/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали