Як підготувати аграріїв до входження в ринок органічної продукції
08.09.2017 189 0 0
6 вересня за організації Міністерства аграрної політики та продовольства України, відбувся тренінг щодо ризиків формування та розвитку органічного ринку. Метою тренінгу є розкриття особливостей формування та розвитку світового органічного ринку, ознайомлення з досвідом державного регулювання і маркетингових стратегій, обговорення необхідності України використовувати міжнародний досвід у питаннях органіки.
Співорганізаторами тренінгу стали Офіс підтримки реформ Мінагрополітики (напрямок органічного виробництва та нішевих культур) та Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку». Участь у заході взяли представники Мінагрополітики, ЦОВВів у сфері діяльності міністерства, бізнесу та громадських організацій.
Під час заходу особливу увагу було звернено на необхідність реформування підходів до розвитку ринку органічної продукції, а саме – побудові системи просування через довіру агровиробника та споживача. Було наголошено на важливості системної маркетингової стратегії розвитку органічної продукції в Україні.
Зокрема, у ході дискусій, учасники акцентували увагу на особливостях маркетингу органічної продукції, аналізі міжнародних маркетингових стратегій розвитку органічної продукції, SWOT та PEST аналізі органічного агровиробництва, пошуку та генерації нестандартних маркетингових рішень щодо розвитку органічної продукції в Україні.
Під час тренінгу було проінформовано про міжнародний досвід усунення ризиків та нові підходи до ведення органічного сільського господарства, механізми правового регулювання формування та розвитку органічного ринку в Україні, в тому числі в системі якості, міжнародний досвід маркетингових стратегій для формування та розвитку ринку органічних продуктів – його співставлення з можливостями регуляторної політики України.
За результатами тренінгу було розроблено маркетингові інструменти розвитку украънського ринку органічної продукції:
— Організація широкої PR-компанії з підвищення суспільної обізнаності щодо переваг (економічних, соціальних, екологічних та оздоровчих) органічного виробництва та екологічно чистих продуктів харчування;
— Розвиток сільськогосподарської кооперації для налагодження спільного збуту органічної продукції, постачання засобів біологічного захисту рослин та лікування тварин;
— Створення національної системи сертифікації та контролю якості с/г органічної продукції, органів органічної сертифікації усіх форм власності;
— Створення національної гарантійної системи, що відповідає вимогам законодавства ЄС та інших країн і є адекватною ринкам збуту органічної продукції, а також еквівалентною міжнародним системам гарантій органічних продуктів;
— Налагодження взаємовигідних партнерських відносин між сільгосптоваровиробниками та іншими операторами аграрного ринку.
Джерело: http://infoindustria.com.ua/
Коментарі до матеріалу