Особисті речі працівника треба обліковувати
Багато хто з працівників користується на робочому місці особистими речами. Найчастіше це електрочайники, обігрівачі, вентилятори, комп’ютерна та оргтехніка, меблі тощо. Інколи працівники використовують на роботі власні матеріальні цінності без будь-якого документального оформлення і навіть без відома керівника установи. Такі цінності виявляються в установі як надлишки під час інвентаризації. Як уникнути непорозумінь із працівниками? Як оформити особисті речі працівників і відобразити це в бухобліку? Відповіді на ці запитання надамо в консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року