Безплатне передання чи дешевий продаж: що вигідніше платникові ПДВ?
Ситуація. Підприємство – виробник парфюмерної продукції виготовляє також тестери (флакон оригінала парфумів, але без упаковки) і пробників (маленька ємність із парфумами об’ємом 0,5 мл), які призначені для ознайомлення покупця з товаром.
Пробники і тестери (далі – рекламна продукція) реалізуються разом з основною продукцією як представникам оптової торгівлі, так і роздрібним мережам. Причому підприємство їх продає за різними цінами: комусь за собівартістю з націнкою, а комусь – за символічною ціною (наприклад, за 1 грн).
Виникли запитання:
- Яка ціна на рекламну продукцію має бути зазначена в договорі?
- Чи потрібно донараховувати податкові зобов’язання з ПДВ до бази оподаткування при продажу рекламної продукції нижче за собівартість?
- Може нам краще передавати рекламну продукцію безплатно?
- Які документи потрібно оформити для підтвердження рекламної акції?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року