Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи потрібно подавати оновлену форму № 20-ОПП, якщо перейменували вулицю?

15.08.2019 1387 0 0

Практична ситуація

У підприємства є у власності складське приміщення. Вулицю, на якій знаходиться склад, перейменували. Чи потрібно у такому разі подавати оновлену форму № 20-ОПП?

Так, потрібно.

У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування, зокрема про його місцезнаходження, платник податків подає до контролюючого органу за основним місцем обліку форму № 20-ОПП з оновленою інформацією (п. 8.5 розд. VIII Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.11 р. № 1588, далі – Порядок № 1588). І зробити це потрібно протягом 10 робочих днів із дня внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку зі зміною назви або перейменування вулиці (ЗІР, категорія 119.11).

У формі № 20-ОПП у графі «Код ознаки надання інформації» слід поставити код «3» (зміна відомостей про об’єкт оподаткування), а у графі «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» зазначити нову адресу об’єкта (див. фрагмент).

Платники податків, які уклали з контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі. Звичайно, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у законодавчому порядку (п. 8.4 розд. VIII Порядку № 1588).

1 из 1

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали