Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Чи проводити позачергову атестацію робочих місць за умовами праці при зміні найменування підприємства?

27.01.2022 20 0 0

Порядком чітко не врегульовано питання необхідності проведення позачергової атестації робочих місць за умовами праці при зміні найменування суб’єкта господарювання, зміни власника суб’єкта господарювання або його структурного підрозділу (зокрема такі обставини можуть докорінно змінити умови та характер праці).

Відповідно до пункту 4.2 Порядку застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.11.2005 № 383, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2005 за № 1451/11731 результати атестації (як вперше проведеної, так і чергової) застосовуються при обчисленні стажу, який дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, впродовж 5 років після затвердження її результатів, за умови, якщо впродовж цього часу на даному підприємстві не змінювались докорінно умов і характер праці (виробництво, робота, робоче місце), що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

У разі докорінної зміни умови і характеру праці для підтвердження права на пенсію за віком на пільгових умовах має бути проведена позачергова атестація.

kiev.dsp.gov.ua

Коментарі до матеріалу