Нюанси внутрівідомчого переміщення активів у бюджетній організації
Облік МБП, МНМА і ОЗ в бюджетних установах
Із жовтня 2019 року змінилися підходи до відображення в бухобліку внутрішньовідомчих розрахунків у разі передання в бюджетних організаціях основних засобів (далі – ОЗ), інших необоротних активів, нематеріальних активів та запасів. Про відображення таких операцій у бухобліку та інші нюанси внутрівідомчого переміщення активів у бюджетній організації йтиметься в цій статті.
Внутрівідомчим переданням активів (ОЗ, інших необоротних активів, нематеріальних активів та запасів) у бюджетних установах (комунальних закладах) вважають операцію з внутрішнього переміщення активів у межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державного сектору.
Згідно з п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу, якщо суб’єкти держсектору є бюджетними установами чи комунальними закладами одного органу управління (наприклад, однієї місцевої ради), то й кошти з бюджету вони отримують у межах одного головного розпорядника. Право управляти майном таких бюджетних установ (комунальних закладів) належить лише засновнику, тобто органу управління (місцевій раді).
Будь-яке передання державного (комунального) майна між цими закладами здійснюється лише з дозволу органу управління та вважається внутрівідомчим, тобто в межах одного органу.
Якщо безоплатне передання комунального майна здійснюється між установами, які отримують кошти від різних розпорядників, то такі операції вважаються благодійними і прирівнюються до операцій із відчуження (продажу) майна.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року