Посадові інструкції у держустановах: в чому різниця для різних категорій працівників?
Відомо, що одним із основних документів, в якому прописано завдання, обов’язки, повноваження, знання, відповідальність та інші кваліфікаційні вимоги до працівників, є посадові інструкції. Однак у держорганах працюють різні категорії працівників: державні службовці та робітники, зайняті обслуговуванням держорганів (далі - робітники). Тому під час розроблення посадових інструкцій в органах державної влади слід користуватися різними нормативно-правовими документами. Тож розглянемо, в чому різниця між посадовими інструкціями держслужбовців і робітників, як їх правильно скласти і внести до них певні зміни.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року