• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Уносимо зміни до паспортів бюджетних програм

19.10.2018 260 0 1

Добігає кінця бюджетний рік, і для визначення ефективності використання коштів загального та спеціального фондів усі бюджетні установи мають проаналізувати свої фактичні надходження та їх спрямування, а також у разі потреби здійснити відповідні коригування в кошторисі. А чи вносити зміни до паспортів бюджетних програм, якщо змінюються кошторисні призначення в умовах застосування в місцевому бюджеті програмно-цільового методу (далі – ПЦМ) бюджетування? Якщо так, то чи потрібно оприлюднювати інформацію про внесення цих змін та де її розміщувати? Тож спробуємо обґрунтовано розібратись у цих та інших питаннях.

Насамперед згадаймо, що таке кошторис бюджетної установи і коли потрібно вносити зміни до нього.

Установа, незалежно від того, веде вона бухгалтерський облік самостійно чи обслуговується централізованою бухгалтерією, для забезпечення своєї діяльності складає індивідуальні кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спецфонду, зведення показників спецфонду кошторису за кожною виконуваною нею бюджетною програмою (п. 3 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.02 р. № 228, далі – Порядок № 228).

Кошторис доходів і видатків бюджетної установи є основним плановим документом, який підтверджує повноваження щодо отримання доходів та здійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання нею своїх функцій та досягнення цілей, визначених на рік відповідно до бюджетних призначень. Без нього бюджетна установа не може вести фінансово-господарську діяльність та взагалі не може в повному обсязі виконувати свої основні функції.

До речі, економічна нестабільність у країні не може не позначитися на фінансуванні. А недостатнє фінансування впливає і на затверджені показники фінансових документів. Тож і виникає потреба час від часу вносити зміни до кошторису бюджетної установи. Розглянемо основні правила такого коригування.

У п. 47 Порядку № 228 визначено, що зміни до кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету, плану надання кредитів із загального фонду бюджету та плану спеціального фонду, плану використання бюджетних коштів (крім плану використання бюджетних коштів одержувача), помісячного плану використання бюджетних коштів уносяться в разі:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали