Як відображаються аптечки в бухгалтерському обліку немедичних бюджетних установ
Питання придбання аптечок для установи є досить актуальним, але водночас проблемним. Спочатку розберемося, чому немедичні установи повинні мати аптечку.
Відповідно до листа Держпраці від 18.11.16 р. № 11506/1/4.4-ДП-16 «Щодо забезпечення робочих місць аптечками» єдиного визначення поняття «аптечка» немає. Проте згідно з теоретичною медициною аптечка є набором лікарських засобів, інструментів і приладів, призначених для надання першої медичної допомоги. Її вміст залежить від специфіки діяльності підприємства і визначається самим роботодавцем, якщо це не встановлено окремими нормативно-правовими актами.
Отже, наповненість аптечки може бути двох видів:
- для автомобілів;
- установи та її працівників.
Якщо установа має на балансі автомобіль, то, звичайно, потрібно купувати і передбачати Планом закупівель аптечку. Адже пп. «є» пп. 31.4.7 Правил дорожнього руху (далі – ПДР) заборонено експлуатацію транспортних засобів, зокрема, за відсутності аптечки з нанесеними на неї відомостями про тип транспортного засобу, для якого вона призначена.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року