Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як відображаються аптечки в бухгалтерському обліку немедичних бюджетних установ

11.09.2019 4899 0 1

Бухоблік за П(С)БО та МСФЗ

Питання придбання аптечок для установи є досить актуальним, але водночас проблемним. Спочатку розберемося, чому немедичні установи повинні мати аптечку.

Відповідно до листа Держпраці від 18.11.16 р. № 11506/1/4.4-ДП-16 «Щодо забезпечення робочих місць аптечками» єдиного визначення поняття «аптечка» немає. Проте згідно з теоретичною медициною аптечка є набором лікарських засобів, інструментів і приладів, призначених для надання першої медичної допомоги. Її вміст залежить від специфіки діяльності підприємства і визначається самим роботодавцем, якщо це не встановлено окремими нормативно-правовими актами.

Отже, наповненість аптечки може бути двох видів:

  • для автомобілів;
  • установи та її працівників.

Якщо установа має на балансі автомобіль, то, звичайно, потрібно купувати і передбачати Планом закупівель аптечку. Адже пп. «є» пп. 31.4.7 Правил дорожнього руху (далі – ПДР) заборонено експлуатацію транспортних засобів, зокрема, за відсутності аптечки з нанесеними на неї відомостями про тип транспортного засобу, для якого вона призначена.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали