Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Списання ПДВ: при реєстрації податкової накладної не надано свідоцтво платника ПДВ

25.04.2018 3321 0 3

Електронний документообіг та звітність

Підприємство отримувач товару, не надало постачальнику свідоцтво ПДВ, а той в свою чергу зареєстрував податкову накладну виписану в квітні 2017 на неплатника, які подальші дії отримувача. Якщо одержувач товарів (послуг) так і не отримає зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної, то коли, враховуючи зміни в законодавстві, списувати ПДВ на витрати?

Відповідь

Згідно з п.192.1  ПКУ, РК до ПН складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні ПН, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Тобто, у Вашому випадку найефективніше - попросити постачальника, щоб той склав РК із вказанням вашого податкового номеру платника ПДВ. Для цього необхідно направити постачальнику лист-прохання, а до нього долучити свідоцтво платника ПДВ (або завірений підписом та печаткою (якщо вона є) – витяг з реєстру платників ПДВ). Лист доцільно направити поштою із описом – може згодитися у майбутньому.

Як варіант, можете спробувати звернутися до господарського суду із вимогою зобов’язати Вашого постачальника зареєструвати РК. Але позитивної практики на даний час немає, а судовий збір – чималенький.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали