Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Реєстраційна картка держреєстратору: чи потрібно подавати щорічно?

Чи необхідно юрособі щороку подавати реєстраційну картку державному реєстратору для підтвердження відомостей про себе?

З 01.01.2016 набрав чинності Закон України від 26 листопада 2015 року № 835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон № 835), яким викладено в новій редакції Закон України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Зокрема, Законом № 835 виключені положення щодо щорічного підтвердження відомостей про юридичну особу.

У зв’язку із цим Державною фіскальною службою України (далі – ДФС). розроблено проект наказу «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (далі – проект наказу), яким, зокрема, вилучено процедури формування та направлення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (ф. № 18-ОПП).

05.02.2016 проект наказу було оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua).

Станом на сьогодні наказ Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 375 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» знаходиться на державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.

Таку відповідь надали податківці у ЗІР, категорія 119.13.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали