Поділ і виділення підприємств: як вести облік
Процес реорганізації підприємств на практиці розглядається, зокрема, як спосіб податкової оптимізації. Адже в результаті реорганізації можна без податків перевести активи та зобов’язання на нових юросіб і, більше того, забрати (зберегти) від’ємне значення ПДВ і перехідні податкові збитки! При цьому поділ підприємств може використовуватися з метою ліквідації старого підприємства (можливо, з не дуже позитивною податковою історією) та одночасного поділу бізнесу. Якщо ж ліквідація одного з учасників реорганізації не є основною метою, то застосовують реорганізацію шляхом виділу. У консультації розглянемо особливості бухгалтерського та податкового обліку цих видів реорганізації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року