Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Персональні дані співробітників: що важливо знати кадровику

Із цієї статті ви дізнаєтеся: які обов'язки покладено на роботодавця, у якого зберігаються персональні дані його співробітників, і що йому загрожує в разі витоку цієї інформації.

Що можна зробити на практиці: Користуючись нашою консультацією, розробити та запровадити на підприємстві ряд документів, що стосуються захисту персональних даних працівників підприємства.

Нормативна база

З 1 січня 2014 року для більшості суб'єктів господарювання робота з персональними даними фізосіб істотно спростилася – завдяки змінам, унесеним до законодавства. Проте вимоги про захист персональних даних залишилися. Їх недотримання загрожує досить серйозними санкціями. У консультації ми розглянемо, як роботодавець повинен «поводитися» з персональними даними найманих працівників.

Якими документами слід керуватися при роботі з персональними даними співробітників підприємства?

Головний документ – це Закон від 01.06.10 р. № 2297-VI «Про захист персональних даних» (далі – Закон № 2297). Також треба зважати на вимоги декількох документів, затверджених Уповноваженим Верховної Ради з прав людини (далі – Уповноважений) наказом від 08.01.14 р. № 1/02-14 (далі – Наказ № 1/02-14), зокрема Типового порядку обробки персональних даних (далі – Типовий порядок).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали