Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Забезпечення потреби у природному газі на 2017 рік: проблеми та шляхи їх вирішення

У Верховній Раді ще 05.02.16 р. було зареєстровано законопроект № 4034 про внесення змін до деяких законів України щодо вирішення проблемних питань із постачання природного газу. Але він так і залишився законопроектом. Чи змінилася за рік ситуація щодо закупівлі замовниками природного газу? Як діяти замовнику, щоб забезпечити себе опаленням взимку, не порушуючи вимог чинного законодавства? На що варто звернути увагу, щоб вчасно та, головне, правильно провести процедуру закупівлі, звичайно, якщо очікувана вартість природного газу дорівнює або перевищує вартісні межі застосування Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922)? На ці та інші не менш важливі запитання ви знайдете відповіді в цій консультації.

Визначення предмета закупівлі

Насамперед нагадаємо замовникам, що незалежно від того, який вид процедури закупівлі вони оберуть, варто правильно зазначити предмет закупівлі.

Так, предмет закупівлі природного газу визначається як товар. І якщо замовник розпочне закупівлю цього року, то предмет закупівлі згідно із Законом № 922 та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 17.03.16 р. № 454 (далі – Порядок № 454), визначають так: ДК 016:2010 – 06.20.1 «Газ природний, скраплений або в газоподібному стані» [ДК 021:2015 – 09123000-7 «Природний газ (Природний газ)»].

Тобто цьогоу року замовник визначає предмет закупівлі на підставі двох класифікаторів: Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 (ДК 016:2010) і Національного класифікатора ДК 021:2015 (ДК 021:2015), а також зазначає конкретну назву предмета закупівлі.

Починаючи ж із 01.01.17 р. предмет закупівлі товару визначають без зазначення ДК 016:2010, оскільки втрачають чинність відповідні положення Порядку № 454.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали