Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Особливості складання бюджетної звітності

18.12.2019 1185 0 0

Річна звітність для бюджетних установ - 2019

У цій консультації ми розповімо про основні моменти, на які слід звернути увагу під час складання та подання бюджетної звітності, та наведемо зразки заповнення деяких форм такої звітності.

Перш ніж розглянути особливості складання бюджетної звітності, зауважимо, що бюджетна звітність показує стан виконання бюджету, містить інформацію в розрізі бюджетної класифікації. Форми бюджетної звітності та порядок їх заповнення встановлюються Мінфіном, ці вимоги містить пп. 1 ст. 58 Бюджетного кодексу (далі – БК).

Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування затверджено наказом Мінфіну від 24.01.12 р. № 44 (далі – Порядок № 44).

Бюджетна звітність насамперед має містити інформацію про виконання кошторисів та/або планів використання бюджетних коштів. Дані бюджетної звітності мають відповідати аналогічним даним бухгалтерського обліку та звітності органів Державної казначейської служби (далі – органи Казначейства).

І обов’язково бюджетна звітність має бути правдивою. Правдивою вважається інформація, яка не містить помилок та перекручень.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали