Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Нова форма податкової накладної: коли застосовувати і що змінилося

Наказом Мінфіну від 23.02.17 р. № 276 (далі – Наказ № 276) затверджена нова форма податкової накладної (далі – ПН) і внесені зміни до Порядку її заповнення, затвердженого наказом Мінфіну від 26.01.16 р. № 1307 (далі – Наказ № 1307).

Природно, перше запитання: з якої дати діє нова форма ПН?

Згідно з п. 5 Наказу № 276 цей наказ набуває чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його опублікування. Наказ був опублікований 28.02.17 р., тобто починає діяти з 1 березня 2017 року. Саме із цієї дати ПН повинна була реєструватися в ЄРПН за новою формою (п. 3 Наказу № 1307). Проте ДФС на своєму офіційному сайті опублікувала таке роз'яснення: ПН і розрахунки коригувань (далі – РК) реєструватимуться за новою формою починаючи з 16 березня 2017 року, а до цього ПН та РК реєструються за старою формою, затвердженою Наказом № 1307.

Давайте розглянемо основні зміни у формі та порядку заповнення ПН.

Нові графи 3.1, 3.2, 3.3, 11 (пп. 2 п. 16 Порядку № 1307)

Порядок заповнення нових граф:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали