Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Мін’юст роз’яснює особливості підвищення кваліфікації нотаріусами

Ділові новини

12.05.2015 167 0 0

Міністерство юстиції надало роз`яснення щодо застосування положень Порядку підвищення кваліфікації нотаріусів, консультантів державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів, помічників приватних нотаріусів.

Відповідний порядок підвищення кваліфікації нотаріусів, консультантів державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів, помічників приватних нотаріусів затверджено наказом Міністерства юстиції України від 28.08.2014 №1422/5.

Відповідно до пункту 4 Порядку підвищення кваліфікації нотаріусів здійснюється за такими видами, як:

самостійне навчання;

навчання за професійними програмами підвищення кваліфікації та за програмами тематичних короткострокових семінарів, які організовуються Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції за дорученням Міністерства юстиції та Нотаріальною палатою України.

Разом з тим Порядком не встановлено обмежень щодо вибору нотаріусом виду підвищення кваліфікації. Нотаріус на власний розсуд та виходячи з власних потреб оновлює, поглиблює та розширює свої професійні знання, уміння і навички.

Однак, якщо приватний нотаріус при вчиненні нотаріальних дій неодноразово порушував правила нотаріального діловодства, нотаріальна діяльність приватного нотаріуса тимчасово зупиняється до закінчення строку проходження підвищення кваліфікації. При цьому пунктом 5 Порядку зазначено, що такий нотаріус зобов’язаний пройти навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації або за програмою тематичного короткострокового семінару, які організовуються Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації (далі – Центр) або Нотаріальною палатою України.

Джерело: http://zib.com.ua/ua/116154-minyust_r...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали