Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як виробникові з вигодою використати застарілу паперову продукцію

У чому проблема: на підприємстві скупчилася застаріла паперова продукція. Бухгалтерові треба знайти найбільш економічно вигідний варіант її використання.

Чим допоможуть статті: ми пропонуємо декілька варіантів, як використати застарілу продукцію з користю для підприємства. Кожен варіант має свої переваги й особливості обліку та оподаткування. Щоб зробити обґрунтований вибір, бухгалтер повинен добре знати, що саме потрібно підприємству, і застосувати свою професійну думку.

Кожне підприємство, що займається виробництвом паперової продукції (це продукція, основною матеріальною складовою якої є папір/картон), стикається із ситуацією, коли запаси такої продукції застарівають і лежать штабелями без діла. І тоді виникає запитання: «А чи можна ці «паперові гори» обернути на гроші?»

Спочатку таку продукцію треба виявити. А потім уже вирішити, що з нею робити, щоб отримати максимальну економічну вигоду для підприємства

Для виявлення застарілої продукції рекомендуємо зробити інвентаризацію. Її можна приурочити до складання фінансової звітності або ж проводити в міру необхідності. При цьому на застарілу продукцію бажано складати окремий опис – за ним спеціальна комісія зможе дати рекомендації про подальше використання такої продукції (списати в макулатуру, передати на виставку тощо).

Положення про інвентаризацію активів і зобов'язань затверджене наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879. Для оформлення результатів інвентаризації підприємства можуть використати Інвентаризаційний опис товарно-матеріальних цінностей типової форми № М-21, затвердженої наказом Мінстату від 21.06.96 р. № 193 (далі – Наказ № 193), або форми № инв-3, затвердженої постановою Держкомстату СРСР від 28.12.89 р. № 241.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали