• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

Влада хоче почути малого підприємця

Понад один мільйон американських доларів витратять, аби навчити українську владу та малий і середній бізнес у взаємодії приймати рішення, які полегшуватимуть життя підприємців.

Проект «Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств» започатковує Програма розвитку ООН (ПРООН) — внесок — 73,5 тисячі доларів, у співпраці з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та за фінансової підтримки уряду Швейцарії — решта суми. Відповідну угоду представники сторін підписали днями в Кабміні.

Проект спрямовано на прискорення розвитку сектору малого і середнього бізнесу в Україні шляхом зміцнення організаційного потенціалу членських бізнес-об’єднань по всій Україні, їх спроможності надавати якісні послуги малому і середньому бізнесу та долучатися до активізації вкрай необхідного діалогу між приватним і державним секторами.

Коментуючи підписання документа, заступник міністра економіки Юлія Клименко констатувала, що нині бізнес-асоціації роздрібнені, але такі об’єднання повинні стати потужними, наростити м’язи. «Нам не вистачає партнерів від бізнесу, які аргументовано сперечатимуться з нами заради позитивних змін», — каже вона. Директор ПРООН в Україні Янтомас Хімстра підкреслив, що економічна ситуація в Україні поліпшується і українцям цим потрібно скористатися, роблячи кроки вперед. «Ми навчимо бізнес-спільноту допомагати собі, грамотно обстоюючи свої інтереси», — зауважив він.

А директор Швейцарського бюро співробітництва в Україні Гуідо Бельтрані зазначив, що зміцнення бізнес-об’єднань важливе й з тієї точки зору, що в перспективі малий та середній бізнес матиме нові можливості щодо експорту в Європу, а без підтримки асоціацій не обійтися.

Як уточнили «УК» в офісі ПРООН, бізнес-об’єднання можуть надавати послуги з розвитку бізнесу — консультаційно-юридичну, інформаційну допомогу, тренінги, послуги з маркетингу, встановлення ділових зв’язків з національними та закордонними підприємствами тощо. Проте нині в Україні об’єднання доволі слабкі через надзвичайно малу кількість учасників, вони можуть існувати лише за рахунок членських внесків та пасивних доходів. Визначено щонайменше 7—10 партнерів серед бізнес-об’єднань МСП з різних регіонів та секторів економіки України.

Джерело:http://ukurier.gov.ua/uk/news/vlada-h...

Комментарии к материалу