• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

ТОП-10 способів вивести бізнес на міжнародні ринки

Дослідження цільових ринків

1. Зробіть аналіз існуючого ринку

Це допоможе зрозуміти, в яких країнах ваш товар буде користуватися найбільшою популярністю. Онлайн інструменти, такі як Global Market Finder придасться при вивченні потенційних ринків. При цьому варто використовувати індивідуальний пошук для кожної країни, яка вас цікавить. При цьому варто вводити ключові слова рідною мовою необхідної країни.

2. Дізнайтеся очікування цільової аудиторії і спробуйте їх перевершити

Переконайтеся, що ви розумієте яким принципом керуються споживачі, вибираючи товар або послугу. Дослідження, які є у вільному доступі ви можете знайти за допомогою Google допоможуть дізнатися більше про цільових ринках, не витративши при цьому ні копійки.

Адаптація бізнесу

3. Освойте цифрову модель для нових ринків

Зробіть це навіть якщо у вас є свої усталені принципи роботи. На ринку електронної комерції вам буде набагато простіше і швидше зміцнити свої позиції. Вже в процесі роботи багато підприємств розширюють спектр діяльності і розвивають свій міжнародний потенціал.

4. Створіть гнучку команду

Створіть таку команду, діяльність якої буде спрямована на розвиток на міжнародних ринках. Якщо ви можете самостійно приймати швидкі рішення, то вам буде простіше зміцнити свої позиції. Адже якщо занадто багато думати над чим, то ви можете втратити безліч можливостей.

5. Наймайте професіоналів

Вони можуть працювати з усім іншим колективом, щоб стимулювати роботу і направляти її в потрібне русло. Це буде своєрідною гарантією того, що все в колективі будуть виконувати свою роботу на належному рівні.

Локалізація на ринку, де ви плануєте працювати

6. Не покладайтеся на здогади про зарубіжних клієнтах

Замість цього використовуйте різні інструменти для дослідження, щоб зрозуміти настрій споживачів і як воно змінюється. Це допоможе вам при необхідності оперативно реагувати на зміни на ринку.

7. Створіть можливість вибору мови на сайті, а також подавайте ціни в різних валютах

Ви можете скористатися сервісом Google Перекладач, який дозволить перекладати всю інформацію на сайті на 80 мов для зарубіжних споживачів.

8. Робіть мовну адаптацію тільки там, де це насправді необхідно

У деяких країнах не обов'язково переводити інформацію вашого сайту на їх рідну мову. Так, наприклад 87% голландців говорять англійською мовою, тому можна залишити тільки англомовний переклад, а ось у Польщі 95% місцевих жителів вважають за краще отримувати інформацію рідною мовою. Дослідити необхідність адаптації сайту на конкретну мову можна за допомогою сервісу Business Exports Map.

Взаємодія з новими ринками

9. Не обмежуйте себе

Ваша перевага полягає в тому, що ви можете самостійно вибирати в якому напрямку розвиватися. Завдяки електронній комерції вартість переходу набагато нижче, ніж при стандартні способах ведення бізнесу. Вам не треба витрачатися на оренду приміщення, думати де і як зберігати великі обсяги товару, витрачатися на співробітників. Тому у вас більше можливостей для експериментів.

10. Використовуйте різні канали залучення клієнтів

Навіть якщо у вас вийде побудувати гідних конкурентоспроможний бізнес, то варто ще пам'ятати про притягнення клієнтів. Для цифрового маркетингу необхідно постійне дослідження, тестування і розширення в глобальних масштабах.

Комментарии к материалу