• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

Розкриття інформації про кінцевих вигодонабувачів

iGov запускає кілька наймасовіших послуг реєстраційної служби - повністю в електронній формі.

Одна з них - розкриття інформації про кінцевих вигодонабувача (бенефіціарів). Також з'являється можливість змінити ряд інших даних юрособи - наприклад, контактну інформацію або види економічної діяльності.

Навіть якщо ви не є керівником бізнесу, напевно ви чули про те, що Верховна Рада зобов'язала практично всі українські підприємства подати або оновити свої дані до 25 вересня (інакше загрожує штраф від 300 до 500 неоподатковуваних мінімумів).

Проблема в тому, що раніше дедлайном була інша дата - 25 травня 2015. Але через те, що подача інформації була можлива тільки в очному режимі (або поштою, але для цього потрібні були нотаріально завірені документи), перед реєстраційними службами шикувалися величезні черги. Українські бізнесмени стояли в чергах годинами, якщо не днями.

Як це зазвичай буває, поруч з цими чергами тут же з'явилися "рішали", які за невеликі гроші (зазвичай 200 грн) пропонували обслужитися позачергово.

Само собою, черги виникли у тому числі тому, що більша частина бізнесменів кинулася робити це в останній момент. Тому Міністерство юстиції перенесло дедлайн на 25 вересня. Але парадокс в тому, що, судячи з поточної статистикою, більша частина підприємств буде подаватися знову за кілька днів до дедлайну (напевно, з цим студентським синдромом нічого не поробиш).

Але тепер можливість заповнити та подати цю форму з'явилася в електронній формі.

Ви заходите на iGov.org.ua,

вибираєте послугу "Внесення змін до відомостей про юридичні особи ...",

логін з допомогою BankID або електронно-цифрового підпису (наприклад, ЕЦП податкової або мін'юсту) і

заповнюєте невелику форму.

Після цього ви отримуєте на email відповідь від реєстратора, що все нормально (або зауваження - тоді форму доведеться перенаповнений).

Звертаю увагу, взагалі нікуди ходити після цього не потрібно!

На жаль, поки що послуга запущена тільки в Дніпропетровську. Але ми готові запустити послугу і провести навчання чиновників для всієї країни буквально за кілька днів, як тільки підсумки пілота будуть визнані успішними.

Зверніть увагу, що скористатися послугою можуть клієнти БУДЬ-ЯКИХ банків, навіть не підключених до BankID. Потрібно тільки мати електронно-цифровий підпис - наприклад, ту, за допомогою якої ви здаєте звітність до податкової (вона є у всіх).

Дорогі бізнесмени! Заходьте на iGov, заповнюйте форму за 5 хвилин і працюйте далі на ВВП країни! Якщо у вашому регіоні послуга ще не доступна, залиште свій емейл, ми відправимо вам повідомлення, коли запуститься.

Джерело:http://chp.com.ua/all-news/item/36730...

Комментарии к материалу