• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

Пенсійний фонд запровадив для киян обслуговування через Skype-зв’язок

Органи Пенсійного фонду України в м. Києві модернізують свою роботу, активно використовуючи ресурси сучасних засобів зв'язку, повідомляє сайт КМДА. Зокрема, запроваджено дистанційні форми обслуговування громадян: функціонують телефонні «гарячі лінії», надаються послуги із консультування через мережу Facebook та веб-портал Пенсійного фонду України.

 

Також з вересня в органах Пенсійного фонду України в м. Києві запрацював Skype-зв’язок, який надає можливість громадянам поспілкуватись одночасно з кількома спеціалістами і оперативно отримати відповіді на поставлені запитання. Скориставшись допомогою дітей чи онуків, сьогодні пенсіонери, не виходячи з дому, можуть у зручний спосіб отримати консультацію фахівця у режимі онлайн. Кожен киянин має можливість отримати роз'яснення з питань пенсійного забезпечення як безпосередньо в органах Фонду, так і дистанційно.

Продовжуючи реформування пенсійної системи, з 2016 року буде впроваджуватись сучасна, єдина, централізована система призначення та виплати пенсій, яка дасть змогу швидко обслуговувати людей з призначення та перерахунку пенсій.

Джерело: http://kyiv1.org/news/pensijnij-fond-...

Комментарии к материалу