• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

НАЙПОШИРЕНІШІ ПОМИЛКИ В УПРАВЛІННІ

Те, що керівники припускаються помилок — чиста правда. Помилки — найприродніший доказ того, що ви вчитеся. Едісон одного разу сказав, що припустився 1000 помилок, перш ніж знайшов правильну від­повідь. Один з інструкторів лижної школи в Квебеку (Канада) запитав свого учня: "Ти вже зари­вався носом в сніг?" Такий собі Фрітц відповів набагато мудріше: “Якщо ти не падаєш, значить не вчишся." Ось вам і нагода поміркувати. Думайте. А ми наведе­мо 9 помилок в уп­равлінні, жертвою яких може стати як новачок, так і досвід­чений керівник.

ПРОТИВЛЕННЯ ЗМІНАМ 
Якщо ви думаєте, що можете противитися змінам, то ви себе обманюєте. З таким же успіхом ви можете спробувати стати на шляху урагану, щоб він змінив свій напрямок. Бажаємо удачі! Чим швидше збагнете, що світ (і ваш світ також) змінюється, хочете того чи ні, — тим краще. Тоді ви зможете зосередити зусилля на виконанні дій, які призведуть до позитивних змін у діловому житті. Це значить, що замість того, щоб боротися зі змінами, ліпше навчитися до них пристосовуватися і використовувати їх для своєї ж користі. Замість того, щоб реагувати на зміни після того, як вони вже сталися, намагайтеся більш активно передбачати грядущі зміни і розробляйте плани, які дозволять врахувати ці зміни ще до того, як вони вплинуть на вашу організацію. 

НЕ ПРИДІЛЯЄТЬСЯ ЧАС ПІДЛЕГЛИМ 
Для декого з працівників ви — засіб, для інших — довірений партнер. Одні можуть дивитися на вас як на вчителя чи наставника, тоді як інші бачать у вас інструктора чи прийомного батька. Як би не сприймали вас ваші підлеглі, вони мають одну спільну рису: вони потребують того, аби ви приділяли їм час і керували ними в процесі їхньої діяльності. Керування — це робота з людьми і вам необхідно приділяти час людям. Декотрі з працівників можуть вимагати від вас більше часу, аніж інші. Дуже важливо, щоб ви оцінювати потреби кожного з ваших підлеглих і зверталися до них. Одні працівники можуть бути дуже досвідченими і вимагати незначного контролю з вашого боку, інші можуть потребувати постійної уваги, коли вони приступають до виконання нової роботи чи завдання. Якщо підлеглому потрібно поговорити з вами — надайте йому таку можливість. Відкладіть на хвилину роботу, не відповідайте на телефонні дзвінки і зверніть всю свою увагу на працівника. Цим ви не тільки покажете працівникам, наскільки вони важливі для вас, але й насправді зможете почути те, що вам хочуть сказати, якщо зосередите увагу тільки на них. 

ДОСЯГНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ НЕ ВИЗНАЮТЬСЯ 
В наш час постійних перемін, зростаючої плинності кадрів. як ніколи важливим стає пошук шляхів вираження вдячності службовцям за хорошу роботу. Найбільша проблема не в тому, що керівники не хочуть заохочувати працівників (більшість з них згідні з тим, що заохочення працівників є дуже важливим), а в тому, що керівники не приділяють часу для заохочення своїх працівників. Навіть якщо доплати до зарплати, надбавки та інші привілеї практично зникли в багатьох організаціях. ви можете зробити багато інших речей, які не потребують великих грошових затрат (інколи зовсім ніяких), які легше зробити і які не вимагають багато часу на виконання. Найефективніше заохочення працівників — особиста письмова подяка керівника. Ви ніколи не повинні бути настільки заклопотаним, щоб не приділити хвилину-другу визнанню досягнень ваших працівників. Адже в результаті заохочення моральний стан, продуктивність і відданість працівників, безсумнівно, стануть кращими. 

ПРАГНЕННЯ ШВИДКО УСУНУТИ ПРОБЛЕМУ ЗАМІСТЬ її ОСТАТОЧНОГО ВИРІШЕННЯ 
Кожен керівник любить усувати проблеми і відновлювати ті частини своєї організації, в яких виникли неполадки. В керуванні багатьох людей, в першу чергу, приваблює можливість мати справу з чимось, що являє собою постійний виклик з боку нового і несподіваного. На жаль, в своєму прагненні швидко усунути проблему багато керівників нехтують тим, щоб затратити час і знайти рішення, які дозволять остаточно вирішити проблеми організації. Замість встановлення діагнозу "злоякісна пухлина" і хірургічного втручання керівники виконують більш прості дії, які полягають в наклеюванні лейкопластиря. Не зважаючи на те, що це не так цікаво, як бути пожежником, ви повинні заглянути всередину системи і знайти причину, якщо ви справді хочете вирішити проблему. Після того, як її знайшли, можете починати розробку ліків, які матимуть тривалий ефект. Слабший засіб не вирішить проблеми: лікуватимете лише симптоми.

НАДТО СЕРЙОЗНЕ СПРИЙНЯТТЯ РЕАЛІЙ 
Так, бізнес — справа серйозна. Якщо ви так не думаєте, то погляньте, що станеться, якщо витратите свій бюджет на всілякі дрібниці і, в результаті, сумарний рядок компанії опуститься нижче червоної лінії. Тоді ви швидко зрозумієте, наскільки серйозним є бізнес. Та все-таки знайдіть можливість організувати неофіційне зібрання компанії в їдальні чи запросити працівників на пікнік до себе додому. Дивуйте їх спеціальними преміями за такі речі, як сама звичайна краватка чи більш творче робоче місце. Жартуйте зі своїми підлеглими, будьте веселим. Коли керівники йдуть у відставку, то, зазвичай, їх пам'ятають не за їхнє фантастичне вміння складати бюджет відділу чи підтримувати дисципліну працівників. Пам'ятають люди того, хто не сприймав свою роботу занадто серйозно і прикрашав їхні робочі будні жартом чи робив їхню роботу більш терпимою. Не будьте сухарем. Живіть кожен день так, ніби він є останнім вашим днем.

Джерело: http://www.rcci.rivne.com/?pg=newspap...

Комментарии к материалу