• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

Корея має намір вкладати гроші в Україну

Елена Завьялова

27.01.2015 28 0 0

Нещодавно пройшла зустріч міністра інфраструктури України Андрія Пивоварського з послом Республіки Корея Сол Кен Хуном, на якій обговорювалося питання інвестування партнером у побудову високошвидкісних поїздів і споруду LNG-терміналу в Україні. Корея, як позначив посол, дуже зацікавлена у вкладенні коштів в дану сферу і готова докласти зусиль для спільної співпраці. Крім цього, за словами міністра інфраструктури, партнер виявив бажання також розглянути програму спільної розробки у сфері зернових терміналів в морських портах і розвитку метрополітену в Дніпропетровську. Наскільки відомо, зараз Одеський порт терміново потребує модернізації і розширення у зв'язку з великим потоком вантажних зернових суден, які перенаправлені з Кримського півострова.

Андрій Пивоварський в ході прес-конференції підкреслив, що Україні зараз потрібні закордонні інвестиції на розвиток інфраструктури та інших проектів. Досвід співпраці з Кореєю у країни вже є, коли були закуплені швидкісні поїзди, розроблені спеціально під український тип залізничних колій. Крім цього, проект LNG-терміналу для отримання та регазифікації зрідженого газу було запущено в дію ще в 2010 році і досі не закінчено у зв'язку з недостатнім фінансуванням. Ускладнення ситуації із закупівлею російського палива призвело до пошуку альтернативних варіантів, серед яких є і постачання зрідженого газу. Однак, проблема полягає в тому, що його транспортування і розрідження вимагає особливих технологій. Для цих цілей почалося будівництво терміналу. Допомога в реалізації даного проекту з боку Кореї була б «рятівним колом» для нашої країни.

«Ми зараз дуже «голодні» до інвестицій. За прогнозами експертів, Україна збільшить експорт зерна вдвічі за три роки. Тому ми зобов'язані розвивати інфраструктуру - портову, залізничну, дорожню, щоб забезпечити цей експорт», - зазначив міністр. Розвиток магістралі в країні зараз є важливим завданням. До того ж, велика частина рухомого складу на сьогоднішній день зношена на 90%, половина з якого вже не годна навіть до експлуатації.

Джерело: http://rbn.cc/ua/news/5516-koreja-maj...

Комментарии к материалу