• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

Чи потрібно реєструвати договори про спільну діяльність і управління майном в контролюючому органі?

Відповідно до положень Податкового кодексу, договори управління майном та договори про спільну діяльність без утворення юридичних осіб повинні перебувати на обліку в податкових органах.

Взяття на облік у контролюючих органах вищезазначених договорів здійснюється лише у разі прийняття рішення про реєстрацію платником ПДВ уповноваженої особи за договором про спільну діяльність або управителя майном за договором управління майном.

Перелік документів необхідних для реєстрації таких договорів визначено Порядком №1588, відповідно до якого уповноважена особа за договором про спільну діяльність або управитель майна подає до контролюючого органу за основним місцем обліку такі документи: реєстраційну заяву платника ПДВ за формою №1-ПДВ; заяву за формою №1-ОПП; копію договору про спільну діяльність або копію договору управління майном.

Слід також зазначити, що договори про спільну діяльність та договори управління майном після їх припинення, закінчення строку дії або визнання їх недійсними у судовому порядку, а також у разі анулювання реєстрації платником ПДВ, за умови відсутності грошових зобов’язань та податкового боргу знімаються з обліку.

Для зняття з обліку зазначених договорів уповноважена особа або управитель подають до податкової інспекції заяву № 8-ОПП. Після закінчення процедури ліквідації та у разі відсутності заборгованості за договорами, податковий орган протягом п’яти робочих днів після зняття платника податків з обліку, видає довідку за формою №12-ОПП – уповноваженій особі або управителю.

Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області.

Комментарии к материалу