• Быстрый поиск надежных решений
    и практической информации
Получите доступ к более 2 миллионов готовых решений, публикаций и обзоров
Оформить
подписку

5 ключових принципів брендингу при створенні бізнесу

Ділові Новини

19.08.2015 127 0 0

Створюючи компанію варто враховувати безліч речей. Існує необмежену кількість способів зробити так, щоб ваш продукт купували. Але спочатку необхідно звернути увагу на основні принципи брендингу.

Startups.co.uk пропонує розглянути 5 базових принципів, які допоможуть спростити процес розвитку бренду і які дуже важливі на початкових стадіях розвитку проекту.


Хто ваші конкуренти?

Щоб створити дійсно хороший бренд, вам необхідно знати своїх конкурентів. Якщо ви можете точно визначити їх, то вам буде набагато простіше створити гідну торгову марку.

Після того, як ви оціните конкуренцію, для створення більш конкретного бренду, вам варто звернути увагу на наступні пункти:

  • Зображення. Якщо ви помічаєте, що логотипи ваших конкурентів чимось схожі (створені в подібній кольоровій гамі, схожі шрифти і т.д.), це може вам допомогти виділитися з натовпу.
  • Повідомлення. Ключове повідомлення вашого слогану здатне допомогти виділити вас з натовпу. Унікальний тембр голосу в озвучці рекламного тексту здатний змінити сприйняття і додати родзинку.
  • Значимість. Подумайте, що у вас є такого, чого немає в інших. Якщо ваші конкуренти "гнучкі", "надійні" і "рішучі", то вам, може, варто знайти в бізнесі щось таке, що змусить ваш бізнес виділятися на загальному фоні.

Замість того, щоб сприймати конкурентів, як загрозу, пошукайте в них джерело для натхнення.

Створювати бренд, схожий на щось вже існуюче, немає ніякого сенсу. Тому переконайтеся, що ви провели достатньо досліджень і можете зробити щось унікальне.


У чому ваша унікальність?

Якщо ви відкриваєте бізнес, то вам обов'язково потрібно зробити щось таке, чого немає в інших або, як мінімум, хоч трохи відрізнятися від конкурентів. Можливо ви вирішите акцентувати увагу на унікальності і будете будувати свій бренд саме на цьому.

Знайти родзинку в ваш продукт або послугу може бути непросто, але кілька порад допоможуть вам у цьому.

  • Послуги. Ви надаєте якісь незвичайні послуги? Робіть на цьому акцент і на всю розповідайте про це в рекламі бренду. Приміром, у вас юридична фірма, яка надає послуги, яких немає в інших. У цьому випадку сміливо можете робити на цьому акцент.
  • Ціни. Якщо ви знайшли спосіб надавати послуги дешевше, ніж це роблять інші, безсумнівно робіть це. Якщо є можливість, можете навіть обґрунтувати таке рішення. Це допоможе зайняти більш стійку позицію на ринку.
  • Пропозиція. Бізнес-пропозиції показує, що ви даєте клієнтам такого, чого вони не можуть отримати від інших. Наприклад слоган "Чистимо килими швидше, ніж будь-хто інший" з одного боку банальний, а з іншого - може стати ключовим принципом роботи вашого бренду.

Позиціонування себе, як унікального підприємства є основним у роботі. Тому переконайтеся, що у вас є щось незвичайне і зробіть це частиною свого бренду.


Чи є у вас слоган?

Коли у вас з'явиться свій слоган, це може допомогти вам структурувати свій бренд. Корпоративні гасла можуть дійсно стимулювати зростання і стати керівною силою під час різних заходів.

Слоган Google "Не будь злим", IBM - "Думай", Adidas - "Неможливе можливо". На цих прикладах ви можете помітити, як гасло стає відображенням бренду. Не бійтеся сміливих висловлювань, але не ускладнюйте їх. Створювати складний слоган немає сенсу, адже його непросто буде запам'ятати.

Ви надаєте відмінний сервіс?

Обслуговування клієнтів є дуже важливим аспектом діяльності будь-якого бренду і помітно впливає на репутацію вашої компанії. Але уявлення про бренд не укладається суто на іміджі. Варто також пам'ятати про якість продукту і її підтримку.

Існує безліч продуктів, яких потребують споживачі, але якщо ви займете нішу, в якій зможете активно розвиватися, то рости буде і ваш бренд. Якщо у вас є конкурент, який надає обслуговування на більш високому рівні, ніж ви, то вам варто попрацювати над слабкими місцями.

Людям подобається, коли ви працюєте над якістю надання послуг. І навіть якщо у вас буде якийсь недолік, який ви оперативно виправите, то клієнти закриють на це очі.

Скільки часу потрібно витратити на створення логотипу?

Вам може здатися, що логотип - це практично обличчя вашого бренду і ви можете витратити багато часу на його створення. Але, насправді, логотип - це не ключовий етап брендингу. Майже всі компанії безперервно вдосконалюють його дизайн.

Створюючи логотип, пам'ятайте про три моменти:

  • Час. Це найбільш важливий пункт у створенні вашого бізнесу. Тому не поспішайте витрачати його на створення ідеального логотипу з ідеальною кольоровою гамою. Логотип займає невелику частину бізнес-плану, тому переконайтеся, чи можете ви собі дозволити виділити на нього багато часу.
  • Гроші. Якщо у вас великий стартовий капітал, ви можете для роботи над логотипом найняти досвідченого дизайнера. Але, швидше за все, ви будете економити там, де це можливо. Таким чином відштовхуйтесь від бюджету і переконайтеся, чи готові ви виділити на логотип значну суму.
  • Зусилля. Ви повинні зосередитися на вашому логотипі, але переконайтеся, що ви не витрачаєте на це більше сил, ніж на все інше. Бренди роблять логотип, а не навпаки.

Логотип має дуже важливе значення для бренду, але не ставте процес його створення вище, ніж він заслуговує.


Додаткові фактори

Коли справа стосується брендингу, існує безліч факторів, які на нього впливають.

  • Аутсорсинг-дослідження. Якщо ви не можете знайти свою нішу, але у вас раніше є хороша бізнес-ідея, ви можете замовити аутсорсінг- дослідження використовуючи фокус-групи та інші методи, які зрозуміти, чого хочуть потенційні клієнти.
  • Дослідження ринку. Само собою, в першу чергу необхідно якомога більше дізнатися про конкурентів, але не забувайте і про більш глибоке дослідження ринку. Вивчіть територіальні особливості того місця, де ви плануєте працювати. Можливо в процесі вивчення різних питань у вас з'являться додаткові ідеї.
  • Міжнародні ринки. Якщо ви вирішили працювати, приміром, в IT-секторі, ви з легкістю можете вийти на міжнародний рівень.

Відкривши власне підприємство, вам доведеться розвиватися разом з бізнесом. Само собою, розвиватиметься ваш бренд. З часом з'являтимуться нові тенденції, і ви будете їм слідувати.

Коли ви тільки почнете працювати не забувайте, що брендинг - важлива складова, але не основна.

Тетяна Веремеєва

За матеріалами http://ubr.ua/business-practice/own-b...

Комментарии к материалу